حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۹ اسفند

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۹ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۵ اسفند

شنبه ۵ اسفند در اولین روز کاری هفته شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۵۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۴۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۶۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

شنبه در بورس کالا ۱۱۵۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۰۶۸۰۰ تن از این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۲۳۵۶۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

دوشنبه ۷ اسفند

دوشنبه در بورس کالا، ۲۲۰۰۰۰ تن تختال، ۲۸۵۰۰ تن انواع ورق و ۱۸۱۵۶۳ تن شمش بلوم عرضه شد.

قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۹۵۰۰ تا ۲۰۷۲۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۳۰ بهمن ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۵۹۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۴۴۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۴۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G فولاد مبارکه نیز با قیمت پایه ۳۹۱۷۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۱۶۶۰۰۰ تن تختال و ۲۷۷۰۰ تن انواع ورق مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۱۸۱۵۶۳ تن بود، ۱۶۳۵۸۸ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۰۹۸۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۸۷۱ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۳۰ اسفند ۱۴۰۲)، افزایش ۳۸۹ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۸۸ درصدی داشت.

دوشنبه در بورس کالا، معاملات ورق G گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان با قیمت میانگین موزون ۴۴۳۷۷ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

دوشنبه ۷ اسفند شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز کاری گذشته ۱۰۰ تا ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز کاری گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۵۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۴۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۶۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۸ اسفند

سه شنبه در بورس کالا، ۲۰۶۶ تن ناودانی، ۲۹۴۳ تن نبشی و ۴۷۵۵۷ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۱۴۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۱۵۰۵۷ تن ورق گرم B و  ۱۸۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۴۱۳۹۷ تا ۴۲۷۹۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

ورق گرم مجتمع فولاد گیلان نیز سه شنبه در بورس کالا، با قیمت پایه ۲۳۱۵۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه ۸ اسفند شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۵۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۴۶۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۶۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه در بورس کالا، ۲۰۶۶ تن ناودانی، ۲۴۸۴ تن نبشی و ۲۴۷۵۷ تن انواع ورق مورد معامله قرار گرفت.

از معاملات امروز ورق در بورس کالا، ۴۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۱۲۵۰ تن به ورق سرد B و ۳۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۴۵۰ تن به ورق گرم B اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۳۴۵۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق گرم مجتمع فولاد گیلان با قیمت میانگین موزون ۳۱۵۳۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و معاملات ورق سرد صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۶۹۶۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

چهارشنبه ۹ اسفند

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۷۲۷۱ تن تیرآهن، ۳۴۵۰ تن انواع ورق، ۸۷۱۴۴ تن میلگرد معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۳۸۷۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۶۰۲۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۲ اسفند ۱۴۰۲،  افزایش ۵۹۹ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۲.۵۷ درصد داشت.

 چهارشنبه در بورس کالا، معاملات ورق گرم فولاد اکسین خوزستان با قیمت ۳۰۷۹۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده  (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) انجام شد.

چهارشنبه ۹ اسفند شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

چهارشنبه تعداد زیادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۶۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۵۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۷۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۱۰۱
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱