حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۳ اسفند

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۳ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 5 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۱۹ اسفند

شنبه در بورس کالا ۴۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی بریکت شنبه در بورس کالا، ۱۳۲۰۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۲۰۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هم‌تراز با قیمت پایه انجام شد.

شنبه ۱۹ اسفند در اولین روز کاری هفته شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۷۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۸۶۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۲۰ اسفند

یکشنبه ۲۰ اسفند شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با شنبه ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به شنبه ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش یا کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۷۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۸۷۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۲۱ اسفند

دوشنبه در بورس کالا، ۱۲۱۰۰۰ تن تختال، ۱۱۰۰۰ تن انواع ورق و ۱۹۸۸۶۳ تن شمش بلوم عرضه شد.

قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۹۵۰۰ تا ۲۱۲۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۱۴ اسفند ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۱۱۵۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۰۶۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۱۱۰۰۰ تن ورق سرد نیز با قیمت پایه ۳۹۳۰۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۹۰۰۰۰ تن تختال و ۷۷۰۰ تن ورق سرد مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۱۹۸۸۶۳ تن بود، ۱۱۷۷۵۰ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۰۸۹۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۷۷۱ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱۴ اسفند ۱۴۰۲)، کاهش ۲۶۷ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۲۶ درصدی داشت.

دوشنبه در بورس کالا، معاملات ورق سرد شرکت صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۹۳۰۲ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

دوشنبه ۲۱ اسفند شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش یا ۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۷۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۹۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۲۲ اسفند

سه شنبه در بورس کالا، ۳۰۱۲ تن ناودانی، ۲۲۷۲ تن نبشی و ۱۱۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۱۲۰۰ تن به ورق قلع اندود و  ۱۰۱۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۴۱۳۹۷ تا ۴۳۷۱۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. ورق قلع اندود صنایع فولاد توان آور آسیا نیز سه شنبه در بورس کالا، با قیمت پایه ۶۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه در بورس کالا، ۳۰۱۲ تن ناودانی، ۱۹۸۲ تن نبشی و ۶۴۵۰ تن انواع ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۶۲۵۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۲۰۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۳۸۸۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. سه شنبه در بورس کالا، ورق قلع اندود صنایع فولاد توان آور آسیا با قیمت میانگین موزون ۶۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

سه شنبه ۲۲ اسفند شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز دوشنبه ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز دوشنبه به صورت جزئی کاهش یا افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۷۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۹۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۲۳ اسفند

چهارشنبه در بورس کالا، ۳۲۲۴۵ تن تیرآهن، ۸۱۶۴۲ تن میلگرد و همچنین ۱۱۸۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۲۲۷۹۶ تا ۲۴۴۶۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۶ اسفند ۱۴۰۲) در محدوده ۲۲۷۷۹ تا ۲۴۰۹۸ تومان اعلام شد.

ورق گرم فولاد اکسین خوزستان چهارشنبه در بورس کالا با قیمت پایه ۳۰۷۹۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۰۹۵۲ تن تیرآهن، ۸۵۰ تن انواع ورق، ۲۷۳۱۶ تن میلگرد معامله شد.

چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۴۴۹۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۶۶۹۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۶ اسفند ۱۴۰۲،  کاهش ۸۷ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۳۵ درصد داشت.

چهارشنبه در بورس کالا، معاملات ورق گرم شرکت فولاد اکسین خوزستان ا قیمت ۳۱۷۷۸ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

چهارشنبه ۲۳ اسفند شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روزسه شنبه ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته به صورت جزئی کاهش یا افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۷۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۹۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۸۸
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱