حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۶ اسفند

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۶ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 7 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۱۲ اسفند

شنبه در بورس کالا ۴۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی و ۲۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۷۰۰۰۰ تن از این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۲۵۸۶ تومان و برای آهن اسفنجی بریکت ۱۳۴۶۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. شنبه در بورس کالا، ۱۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس نیز با قیمت میانگین ۱۳۴۶۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش مورد معامله قرار گرفت.

شنبه ۱۲ اسفند در اولین روز کاری هفته شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۶۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۵۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۷۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۱۳ اسفند

یکشنبه در بورس کالا، ۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها به شرکت صنعت فولاد شادگان اختصاص داشت. قیمت پایه برای عرضه‌های یکشنبه آهن اسفنجی بریکت، ۱۳۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۴۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی و ۲۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۷۰۰۰۰ تن از این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه در بورس کالا، ۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صنعت فولاد شادگان با قیمت ۱۴۴۸۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است روز شنبه نیز در بورس کالا ۴۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۳۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۱۳ اسفند شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۶۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۵۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۷۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۱۴ اسفند

دوشنبه در بورس کالا، ۷۱۰۰۰ تن تختال، ۲۴۰۰۲۰ تن انواع ورق و ۱۶۶۷۱۳ تن شمش بلوم عرضه شد. در بورس کالا دوشنبه ۹۰۰۰۰ تن میلگرد با قیمت پایه ۲۲۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده نیز عرضه شد که این عرضه‌ها صرفاً جهت تأمین میلگرد مورد نیاز نهضت ملی مسکن بود.

قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۹۷۰۰ تا ۲۰۹۸۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۷ اسفند ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۹۸۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۸۷۱ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۲۴۰۰۲۰ تن ورق گرم HR فولاد مبارکه نیز با قیمت پایه ۲۲۹۱۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

دوشنبه ۱۴ اسفند شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۶۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۵۸۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۷۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه در بورس کالا، ۴۵۰۰۰ تن تختال و ۲۴۰۰۲۰ تن ورق گرم HR مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۱۶۶۷۱۳ تن بود، ۱۵۸۸۷۳ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۱۵۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۰۶۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۷ اسفند ۱۴۰۲)، افزایش ۱۷۵ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۸۳ درصدی داشت.

دوشنبه در بورس کالا، معاملات ورق گرم HR فولاد مبارکه اصفهان با قیمت میانگین موزون ۳۲۹۱۴ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

سه شنبه ۱۵ اسفند

سه شنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰ تن ناودانی، ۳۱۳۴ تن نبشی و ۲۴۵۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۴۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۳۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و  ۱۷۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۴۰۰۰۰ تا ۴۴۱۱۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

ورق سرد B صنایع هفت الماس نیز سه شنبه در بورس کالا، با قیمت پایه ۳۹۲۸۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه ۱۵ اسفند باز هم شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۷۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۸۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰ تن ناودانی، ۳۰۹۴ تن نبشی و ۹۰۰۰ تن انواع ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۷۷۵۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۶۰۰ تن به ورق سرد B و ۶۵۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۳۸۹۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق قلع اندود صنایع فولاد توان آور آسیا با قیمت میانگین موزون ۶۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و معاملات ورق سرد صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۹۲۸۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

چهارشنبه ۱۶ اسفند

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۶۲۰۹ تن تیرآهن، ۱۲۰۴۹۶ تن میلگرد و همچنین ۱۰۴۵۹۰ تن انواع ورق عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۲۲۷۷۹ تا ۲۴۰۹۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۹ اسفند ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۴۵۰ تا ۲۳۵۱۰ تومان اعلام شده بود. ورق گرم فولاد اکسین خوزستان چهارشنبه در بورس کالا با قیمت پایه ۳۰۷۹۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۳۴۸۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۴۰۹۹ تن تیرآهن، ۹۹۵۵۰ تن انواع ورق، ۸۸۵۷۸ تن میلگرد معامله شد.
معاملات میلگرد، چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۴۵۸۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۶۷۹۴ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۹ اسفند ۱۴۰۲،  افزایش ۷۰۵ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۲.۹۵ درصد داشت.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ فراطرح فولاد با قیمت میانگین موزون ۲۳۴۸۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

معاملات ورق گرم شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز در بورس کالا با قیمت ۳۰۷۹۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

چهارشنبه ۱۶ اسفند بار دیگر شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۷۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۸۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۷۸
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱